Ako zefektívniť emailovú komunikáciu

Ako zefektívniť emailovú komunikáciu

Posielanie veľkého množstva e-mailovej komunikácie je fenomén súčasnosti. Väčšina firiem posiela po dohode so zákazníkom alebo dodávateľom väčšinu dokumentov e-mailom. Aj odosielanie e-mailu však trvá nejaký čas. Hlavne, ak k e-mailu prikladáte faktúru, objednávku a pod. Ak prílohu navyše vygenerujete z nejakého systému, najprv ju musíte niekde uložiť. Potom si musíte vytvoriť nový e-mail a

Posielanie veľkého množstva e-mailovej komunikácie je fenomén súčasnosti. Väčšina firiem posiela po dohode so zákazníkom alebo dodávateľom väčšinu dokumentov e-mailom. Aj odosielanie e-mailu však trvá nejaký čas. Hlavne, ak k e-mailu prikladáte faktúru, objednávku a pod. Ak prílohu navyše vygenerujete z nejakého systému, najprv ju musíte niekde uložiť. Potom si musíte vytvoriť nový e-mail a tam priložiť prílohu. Koľko krát sa ale stane, že jednoducho zabudnete, kam ste prílohu uložili. Obvykle to znamená vygenerovať prílohu znovu, znovu uložiť atď.

Odosielanie emailov zo systému

Riešením je, aby Váš systém, v ktorom generujete väčšinu dokumentov, vedel tieto dokumenty aj odosielať Vašim partnerom. Možno si poviete, že odoslanie jedného e-mailu s prílohou zase nie je taká časovo náročná činnosť. Súhlasím, pokiaľ posielate jeden e-mail. Ale predstavte si, že ste nákupca, ktorý denne pre firmu objednáva rôzne tovary od rôznych dodávateľov alebo ste fakturant, ktorý denne posiela zákazníkom desiatky faktúr. V tom prípade takáto možnosť nie je na zahodenie. Jedným zo systémov, ktoré túto možnosť ponúkajú je aj informačný systém Microsoft Dynamics NAV.

Odosielanie dokladov vo viacerých formátoch

Systém ponúka možnosť priamo zo systému odosielať objednávky dodávateľom, potvrdenia objednávok zákazníkov, faktúry zákazníkom a pod. Všetky tieto dokumenty je možné posielať vo formáte pdf alebo v elektronickom formáte peppol.

Ako to funguje?

Po vytvorení dokladu priamo v systéme stačí stlačiť tlačidlo „POSLAŤ“ a vybrať formát prílohy, systém Vám automaticky v jednom kroku vygeneruje prílohu, z informácií o zákazníkovi alebo dodávateľovi stiahne emailovú adresu a e-mail je na svete. Navyše máte možnosť si zvoliť, či chcete tento email ešte upraviť v outlooku alebo ho chcete priamo odoslať.

Jednoduché, že? Túto výhodu a mnoho ďalších poskytuje práve informačný systém Microsoft Dynamics NAV. Ak by ste chceli vedieť o ďalších, radi Vás u nás privítame a ukážeme ako systém funguje v praxi. Ozvite sa nám nezáväzne.

D_Vrablova

Článok napísala

Daniela Vrábľová

Daniela je konzultantkou pre oblasť nákupu, predaja a skladového hospodárstva v MS Dynamics NAV. Tiež sa venuje procesom na podporu vzťahov so zákazníkmi v Microsoft Dynamics 365 – customer relationship management (CRM).

 

Telegrafia a.s.
ADMINISTRATOR
Kto sme

Viac na preskúmanie