Preč s byrokraciou vďaka rýchlym oknám v MS Dynamics CRM

Preč s byrokraciou vďaka rýchlym oknám v MS Dynamics CRM

Obchodníci a pracovníci call centier určite poznajú situáciu, keď si potrebujú popri telefonáte zaevidovať kontakt na človeka, s ktorým telefonujú, čoho sa telefonát týka, prípadne na čom sa v telefonáte dohodli. Rýchle okná prinášajú úsporu času pri evidovaní informácií do systému, vďaka čomu sú v systéme dostupné aktuálne údaje pre všetkých. So systémom MS Dynamics

Obchodníci a pracovníci call centier určite poznajú situáciu, keď si potrebujú popri telefonáte zaevidovať kontakt na človeka, s ktorým telefonujú, čoho sa telefonát týka, prípadne na čom sa v telefonáte dohodli.

Rýchle okná prinášajú úsporu času pri evidovaní informácií do systému, vďaka čomu sú v systéme dostupné aktuálne údaje pre všetkých.

So systémom MS Dynamics CRM máte možnosť evidovať vybraté záznamy, ako sú kontakty, reklamácie, servisné požiadavky, telefonáty, potenciálny zákazníci, príležitosti a pod. prostredníctvom tzv. rýchlych okien. Do rýchleho okna sa dostanete v systéme dvoma klikmi. Po zadaní potrebných údajov stačí stlačiť tlačidlo „Uložiť“ a systém záznam zaeviduje. Neskôr sa k danému záznamu môžete vrátiť a doplniť ďalšie informácie.

Rýchle okná prinášajú úsporu času pri evidovaní informácií do systému, vďaka čomu sú v systéme dostupné aktuálne údaje pre všetkých. Obchodníci tak nemusia niekoľkokrát prepisovať údaje a poznámky k svojim obchodným prípadom. Sú im k dispozícii vždy, keď ich potrebujú. Môžu sa tak naplno venovať obchodným aktivitám a nestrácať čas nezmyselnou „byrokraciou“.

Telegrafia a.s.
ADMINISTRATOR
Kto sme

Viac na preskúmanie