Podnikové informačné systémy
  • Úvod
  • Kto sme
  • Kategórie
    • MS Dynamics NAV
    • MS Dynamics CRM
    • Nákup a predaj
    • Výroba a servis
    • Cloudové riešenia
    • Ostatné
    • Tipy a triky
  • Tipy a triky
  • Videá
  • Kontakt

Preč s byrokraciou vďaka rýchlym oknám v MS Dynamics CRM

Preč s byrokraciou vďaka rýchlym oknám v MS Dynamics CRM

Preč s byrokraciou vďaka rýchlym oknám v MS Dynamics CRM

Obchodníci a pracovníci call centier určite poznajú situáciu, keď si potrebujú popri telefonáte zaevidovať kontakt na človeka, s ktorým telefonujú, čoho sa telefonát týka, prípadne na čom sa v telefonáte dohodli.

Rýchle okná prinášajú úsporu času pri evidovaní informácií
do systému, vďaka čomu sú v systéme dostupné
aktuálne údaje pre všetkých.

So systémom MS Dynamics CRM máte možnosť evidovať vybraté záznamy, ako sú kontakty, reklamácie, servisné požiadavky, telefonáty, potenciálny zákazníci, príležitosti a pod. prostredníctvom tzv. rýchlych okien. Do rýchleho okna sa dostanete v systéme dvoma klikmi. Po zadaní potrebných údajov stačí stlačiť tlačidlo „Uložiť“ a systém záznam zaeviduje. Neskôr sa k danému záznamu môžete vrátiť a doplniť ďalšie informácie.

Rýchle okná prinášajú úsporu času pri evidovaní informácií do systému, vďaka čomu sú v systéme dostupné aktuálne údaje pre všetkých. Obchodníci tak nemusia niekoľkokrát prepisovať údaje a poznámky k svojim obchodným prípadom. Sú im k dispozícii vždy, keď ich potrebujú. Môžu sa tak naplno venovať obchodným aktivitám a nestrácať čas nezmyselnou „byrokraciou“.

Spojte sa s nami

Najnovšie články

  • Výhody používania Microsoft Dynamics 365 Business Central v potravinárskom priemysle
  • Vo fabrike som ešte nepracoval (Vítanie roka 2023)
  • Maratónska štafeta ERP tímu
  • Keď káva nestačí, alebo ako byť produktívny v práci
  • Budovanie kolektívu, alebo spolu aj mimo práce ….

Kategórie

  • Cloudové riešenia
  • MS Dynamics CRM
  • MS Dynamics NAV
  • Nákup a predaj
  • Office 365
  • Ostatné
  • Tipy a triky
  • Videá
  • Výroba a servis

Tagy

Azure business central business raňajky CashFlow Cloud dyn Dynamics 365 Dynamics CRM Dynamics NAV erp História home office implementacia informačný systém Maratón mieru marketing Microsoft mobil montáž odpad Office 365 Pracovné postupy pracovné raňajky Pracovný čas Predajné cenníky Promoakcia Práca reklamácie servis skladové hospodárstvo sklady Sledovanie zásielky služby smartfon tablet teambuilding technologicky postup Telegrafia tovar Vianoce videokonferencia výroba Výrobné kusovníky webový prehliadač Čítačka čiarových kódov

Ochrana osobných údajov
Nastavenie cookies
www.telegrafia.sk
Copyright © 2016 Telegrafia. Created by Altamira Softworks.