Podnikové informačné systémy
  • Úvod
  • Kto sme
  • Kategórie
    • MS Dynamics NAV
    • MS Dynamics CRM
    • Nákup a predaj
    • Výroba a servis
    • Cloudové riešenia
    • Ostatné
    • Tipy a triky
  • Tipy a triky
  • Videá
  • Kontakt

Nástroj na riadenie ľudských zdrojov

Nástroj na riadenie ľudských zdrojov

Nástroj na riadenie ľudských zdrojov

V minulých príspevkoch sme v súvislosti s poskytovaním servisných služieb spomínali možnosti pre evidenciu servisných zásahov a sledovanie chybovosti výrobkov. S ukážkou funkčností, s ktorými vie systém Microsoft Dynamics 365 Business Central podporiť servisné procesy, budem pokračovať aj v tomto príspevku. Venovať sa budem možnostiam manažovania ľudských zdrojov.

V systéme Microsoft Dynamics 365 Business Central sa nachádza nástroj, ktorý umožňuje spravovať ľudské zdroje (napríklad servisných technikov) a priradzovať ich k úkonom v rámci servisných zásahov. Tento nástroj sa nazýva Pult dispečera a v jeho okne sa zobrazujú informácie o servisných zásahoch:

  • dátum a čas kedy majú začať práce na danom zásahu
  • priorita servisného zásahu
  • stav rozpracovanosti prác
  • informácie o zákazníkovi
  • a iné
nastroj pult dispečera

Vedúci pracovník servisného oddelenia má možnosť k jednotlivým servisným zásahom prideľovať servisného technika alebo skupinu servisných technikov. Postupnosť vykonávania prác na servisných zásahoch je možné koordinovať pomocou priority a času začiatku prác. Podľa zmlúv máte v systéme možnosť prednastaviť predvolené reakčné doby – čas, kedy majú začať práce na servisnom zásahu.

nastroj na riadenie ludskych zdrojov

Po priradení sa tento servisný zásah zobrazí servisnému technikovi. Servisný technik má vlastné zobrazenie v rámci ktorého vie zadať potrebné materiály, náhradné diely a odvedenú prácu. Následne má technik možnosť zaevidovať napríklad výmenu súčastí v zariadení alebo bližšie informácie o poruche, ktorá na zariadení nastala. Tieto informácie sa uložia v systéme a sú spätne dohľadateľné na karte opravovaného zariadenia. Aplikácia systému je podporovaná aj mobilnými zariadeniami (tablet, mobil), takže tieto informácie je možné evidovať aj počas výjazdov k zákazníkovi.

Takýmto spôsobom systém poskytuje prehľad o rozpracovanosti prác a spotrebe na servisných zásahoch. V ďalšom príspevku o module servis vám bližšie priblížim možnosti ako vie ERP systém pomôcť pri evidencii zmluvných podmienok.

P_Astalos

Článok napísal

Patrik Astaloš

Patrik pracuje v spoločnosti Telegrafia na pozícii ERP konzultanta so zameraním na modul Servis a Sklady. Časť svojho života strávil v zahraničí, kde pracoval v malovýrobnom podniku. Práve táto skúsenosť ho viedla k tomu, aby sa venoval podnikovým procesom a ich optimalizácii.

Zistiť viac

Mohlo by Vás zaujímať

Tags:

servis

Spojte sa s nami

Najnovšie články

  • Ešte Raz Prosím (ERP Teambuilding 2023)
  • Výhody používania Microsoft Dynamics 365 Business Central v potravinárskom priemysle
  • Vo fabrike som ešte nepracoval (Vítanie roka 2023)
  • Maratónska štafeta ERP tímu
  • Keď káva nestačí, alebo ako byť produktívny v práci

Kategórie

  • Cloudové riešenia
  • MS Dynamics CRM
  • MS Dynamics NAV
  • Nákup a predaj
  • Office 365
  • Ostatné
  • Tipy a triky
  • Videá
  • Výroba a servis

Tagy

Azure business central business raňajky CashFlow Cloud dyn Dynamics 365 Dynamics CRM Dynamics NAV erp História home office implementacia informačný systém Maratón mieru marketing Microsoft mobil montáž odpad Office 365 Pracovné postupy pracovné raňajky Pracovný čas Predajné cenníky Promoakcia Práca reklamácie servis skladové hospodárstvo sklady Sledovanie zásielky služby smartfon tablet teambuilding technologicky postup Telegrafia tovar Vianoce videokonferencia výroba Výrobné kusovníky webový prehliadač Čítačka čiarových kódov

Ochrana osobných údajov
Nastavenie cookies
www.telegrafia.sk
Copyright © 2016 Telegrafia. Created by Altamira Softworks.