Všetky články

  • Segmentácia zákazníkov v systéme MS Dynamics CRM

    Segmentácia zákazníkov v systéme MS Dynamics CRM

    Obchodník a priekopník marketingu John Wanamaker povedal: „Polovica peňazí, ktoré som minul na propagáciu je zbytočná; problém je v tom, že neviem, ktorá polovica to je“. Pri príprave marketingových kampaní je preto jedným z kľúčových aspektov určenie cieľovej skupiny, na ktorú sa táto kampaň bude zameriavať, aby bola čo najefektívnejšia. Ak pripravujete marketingovú kampaň alebo

    ČÍTAŤ VIAC
  • Máme to na sklade? Nemáme to na sklade?

    Máme to na sklade? Nemáme to na sklade?

    Možností, ktoré máte, je samozrejme viac. Tým najjednoduchším, resp. asi najlacnejším riešením je používanie zdieľaných excelovských súborov, kde sa skladník upíše zadávaním množstiev pri príjmoch a výdajoch tovarov. Ako nevýhodu by som spomenul časovú náročnosť, neefektívnu prácu skladníka, neaktuálnosť údajov, veľkú chybovosť údajov atď. Výsledkom pri takejto evidencii skladových zásob je nedostatok tovaru, aj keď

    ČÍTAŤ VIAC
  • Pracovné postupy – Dynamics 365 (pôvodné CRM)

    Pracovné postupy – Dynamics 365 (pôvodné CRM)

    Spoločnosť často zamestnáva viacero zamestnancov, ktorí vykonávajú tú istú činnosť. Sú to napr. obchodníci, ktorí spracúvajú príležitosti. Alebo sú to ľudia z marketingu, ktorí pripravujú a realizujú marketingové kampane. Ako však zabezpečiť, aby títo zamestnanci postupovali podľa štandardných krokov, alebo aby na niektoré kroky nezabudli? Ako zistiť, v akom stave sa príležitosť, kampaň, a pod.

    ČÍTAŤ VIAC
  • ERP systém a jeho mobilita

    ERP systém a jeho mobilita

    Prvým užitočným nástrojom je webový klient, ktorý umožňuje prácu v ERP cez webový prehliadač. Výhod oproti klasickému klientovi je hneď niekoľko:

    ČÍTAŤ VIAC
  • Nový rok – Nový začiatok

    Nový rok – Nový začiatok

    Nový rok je ideálny čas na nový začiatok a to nielen pre seba, ale aj pre vaše podnikanie. Či už sú vaše novoročné ciele zamerané pre zvýšenie predaja alebo vybudovanie hlbších vzťahov so zákazníkmi, budete potrebovať riešenie, na ktoré sa môžete spoľahnúť.

    ČÍTAŤ VIAC
  • Servisné obdobie produktu začína jeho predajom

    Servisné obdobie produktu začína jeho predajom

    Predávaný produkt musí spĺňať isté parametre, ktoré predajca uvádza a ktoré si zákazník môže skontrolovať pri jeho kúpe. Všetky parametre sú uvedené v priloženej dokumentácií, certifikáte alebo sú popísané priamo na výrobku. Môže to byť napríklad požadovaná akosť materiálov, miera, hmotnosť alebo rôzne požadované technické normy, ktoré musí daný výrobok spĺňať. Samozrejme, aj pri splnení

    ČÍTAŤ VIAC